miercuri, 21 noiembrie 2007

Dialog cu Alter Ego-ul meu

"Cine esti,cine sunt, ce mai beau, ce mai cant?
Ce mai fac, ce mai simt?
Oare mai pot sa mint?
Cine sunt, cine esti, oare ma mai iubesti?
Cine e, cine nu, care eu, care tu?"

Ma tot chinui egou-ul meu cu astfel de intrebari (ce-i drept, cele de mai sus sun versurile din "Cantec de dragoste" a celor de la Zob).

-"Ce cauti tu aici? De ce nu esti altceva, o floare, un copac, un fluture?"
-Ce sa-i raspund la astfel de intrebari? "Stii draga eu-le, nu stiu care ar fi menirea mea in lume, dar nu mi-as putea inchipui lumea fara mine. Nu ar mai avea pe cine sa iubeasca, nu ar mai avea pe cine urasca, nu as mai fi eu sa fac lumea sa zambeasca."
-"Chiar crezi ca esti singurul? :)) Ca tine mai sunt multi..."
-"Da, dar aia nu sunt eu."
-"Cum spui tu!... Si totusi, nu mi-ai raspuns la intrebare: ce cauti tu aici?"
-"Sunt o raza de bucurie pe fetele celor pe care ii intalnesc, sunt copilul acela trasnit care enerveaza prin calmul lui, sunt in cautarea unui ideal pe care il caut din mers."
-"Ocolesti raspunsul si nu e bine."
-"Bineee! Recunosc! Nu am nici cea mai vaga idee de ce ma aflu aici, care e rolul meu sau ce vreau. Astept de la ceilalti aceste raspunsuri, dar nu mi le da nimeni :("
-"Nici nu le vei primi vreodata. Pana ai sa gasesti raspunsul, eu ma reintorc in cochilia mea impenetrabiala, acolo unde nimeni nu stie de mine. Noi doi vom mai avea o discutie odata si odata."

Niciun comentariu: