joi, 28 februarie 2008

Mesaj pentru mine, oricine as fi eu

Pntru moment iti pot spune doar atat:
"Ai grija ce faci. Calculeaza-ti cu grija fiecare pas, viitorul e acum iar pericolele sunt la fiecare pas. Nu incerca sa fii altcineva. Nu copia; caracterul altora nu ti se potriveste. Nu face ceva doar pentru ca si celalalt a facut-o si lui i-a iesit. Inspira-te, nu copia. Mergi pe drumul tau si incearca sa te lasi influentat cat mai putin; asculta, totusi, ce are si celalalt de spus. Nu te incapatana sa crezi ca ideea ta este cea mai buna.

Mesaj pentru mine, oricine as fi eu: nu te opri din visat. Intinde aripile si arunca-te. Numai asa vei invata sa zbori. Fii liber, simte-te liber si ramai asa. Lasa-ti libertatea sa uiti!"

3 comentarii:

Livia spunea...

Multumesc. Azi mesajul tau a ajuns la mine, un alt eu, un alt tu, aceeasi nevoie de libertate.
Cu respect,
Liv

Livia spunea...

Multumesc. Azi mesajul tau a ajuns la mine, un alt eu, poate un alt tu, aceeasi nevoie de libertate, si pentru o clipa sentimentul ca cineva intelege, STIE, cum este sa-ti simti aripile lipite de trup.
Zboara lin, zboara departe, urca pana la stele, si vei gasi taina firului de iarba si poate raspunsul la intrebarea: "Cine esti?"

Liviu Zizuzu spunea...

sincer sa fiu chiar uitasem de postarea asta si mi-am dat seama ca,pe alocuri, chiar eu am uitat ceea ce transmis mie. eu iti multumesc pentru ca mi-ai adus amite!