miercuri, 13 februarie 2008

Dupa multa vreme, Leapsa de la DyDevil

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu indrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau "intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.


Mama, cu parul incaruntit, cu obrazul intins, fin, dar supt de oboseala, privi o clipa oe cadran: 120! Un zambet ii trecu pe fata si inima batu o clip o data in plus.
"Nici nu mi-am dat seama ca merg asa repede, am apasat fara sa vreau, merge asa de bine"- si scazu la o suta.


(Catalin Bursaci - prima carte ultima carte)

3 comentarii:

Raluca Petre-Sandor spunea...

am citit sh eu cartea... e dragutza, pacat ca autorul a murit inainte sa scrie alta...

Liviu Zizuzu spunea...

imi permit sa te contrazic, spunandu-ti ca autorul nici macar nu a "scris-o" pe asta. tot ceea ce contibne aceasta carte sunt lucruri din jurnalul lui, biletele, scrisori, imaginea celorlalti despre el... Catalin Bursaci a murit cu mult inainte sa stie ca insemnarile lui vor ajunge o carte.

Ayra spunea...

Cartea este pur si simplu superba. Da, dar gandurile lui fac totul.