duminică, 23 decembrie 2007

Nostalgie

Am ajuns aseara de la bucuresti, acasa. A fost un sentiment ciudat..oarecum de relaxare, de calm, de implinire, dar, pe de alta parte,ma simteam sec. Parca nimic nu ma mai lega de orasu asta (nu ca as fi fost vreodata atasat de el).

Oricum, dupa oboseala drumului pana acasa, am fost anuntat aseara ca,azi, a doua zi, uremeaza sa plec la bunici, la tara, intr-o mica vizita. Am spus "Da" fara sa stau pe ganduri. Asa am ajuns azi, de dimneata, acolo. In timp ce coboram spre casa lor si vedea toata zapada din jur, imi aduceam aminte de iernile petrecute acolo, de ignat, de Mos Gerila, de gerul de afara si caldura sobei din casa...

Sunt un nostalgic incurabil, recunosc, dar nu ma inchid in trecut. Am vazut azi bucurie pe chipurile bunicilor, bucurie care cu greu poate fi descrisa. Era ca si cand...eram iar copil si ma aflam cu ai mei verisori la tara, facand boacane. Dar astea, vor ramana numai in amintirile noastre, drept povesti demne de depanat si de spus nepolior...dar, pana atunci mai e drum lung.

Va las acum, urandu-va Craciun Fericit, plin de bucurie si dragoste, alaturi de cei dragi, caci, macar acum sa fim acolo, langa ei.

P.S: " Cine nu are batrani, sa-si cumpere!"

Un comentariu:

Raluca Petre-Sandor spunea...

sper ca vacanta asta ti-a "incarcat bateriile" si ashtept veshti pe 2008 :D