sâmbătă, 1 decembrie 2007

LENE!!!

Chiar nu am idee ce am avut astazi. Spre dezamagirea mea, azi am abuzat de mijloacele de transport in comun. Mi-a fost lene sa merg, pur si simplu. Ciudat. Sper sa nu mi se mai intample. Cea mai mare distanta pe care am parcurs-o azi pe propiile picioare a fost de la metrou de la romana pana la unirii, la metrou. Dar, se pare ca nu a fost in van aceasta miscare. Am dat peste o doamna foarte nervoasa si nedumerita de ce trebuie ea sa dea cu spatele pe un drum cu o singura banda pentru a face loc unei ambulante, cand ea "NU STIU SA DAU CU SPATELE". DOAMNE!!! cum a luat tanti asta carnetul? CUM???? Am mai dat, de asemenea peste un nene care avea impresia ca am de gand sa-i fur codul pin si sa-i fac cine stie ce cumparaturi prin state. NENEA...nu era nevoie sa fii irascibil. Pentru mine cuvintele lui Mircea Badea, cu "traim in romania si asta ne mananca tot timpul",le-as inlocui cu..."Locuiesc in Bucuresti si, in mare parte ~99%, vad numai prosti in jurul meu". Sper sa nu ajug.."bucurestean" sadea :-<

Niciun comentariu: